close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מה כדאי לבדוק לפני שסוגרים ביטוח לרכב?

מערכת שורשל כסליו, תשעה22/12/2014

מאמר זה יעזור לכם להבין מהן הנקודות החשובות אותן יש לקחת בחשבון טרם סגירת ביטוח לרכב

תגיות:
ביטוח לרכב הינו ביטוח חובה במדינת ישראל. ביטוח זה מבטיח לכם כיסוי ביטוחי במקרה של פגיעה גופנית בנהג הרכב, הנוסעים ברכב או גורם חיצוני בו פגע הרכב. כיוון שביטוח החובה בישראל אינו מכסה פגיעות ברכב עצמו או פגיעה של הרכב ברכוש צד שלישי, אנשים רבים בוחרים להרחיב ולרכוש גם פוליסת ביטוח מקיפה לרכב או צד שלישי. מאמר זה יעזור לכם להבין מהן הנקודות החשובות אותן יש לקחת בחשבון טרם סגירת ביטוח לרכב.


ביטוח לרכב- חשוב לעשות הפרדה
הדבר הראשון אותו יש לעשות הוא להבין מה אתם עושים. כלומר יש שלושה סוגים של ביטוחי רכב וכל אחד צריך לדעת מהם הכיסויים שכל ביטוח מספק ולמה יש כאלו שמעדיפים ביטוח רכב מקיף על ביטוח רכב צד ג'. בנוסף, חשוב לדעת שכל ביטוח לא רק מספק כיסויים שונים, אלא שהמהות שלו שונה, כמו למשל כיסויים ביטוחים במקרים של נזקי גוף כתוצאה מתאונה, כיסויים ביטוחים של נזקים שונים לרכב אותם מכסה הביטוח המקיף וכיסויים ביטוחים למצבים בהם הבעלים של הרכב פגע ברכוש של צד שלישי. דבר נוסף אותו חשוב לדעת הוא, שבכל ביטוח יש פרמטרים שונים באמצעותם נקבעת העלות של הביטוח.

 
בדיקות מקדימות טרם רכישת פוליסה
משווים מחירים- אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח לרכב (וזאת משום שמסתיים לכם הביטוח של חברת ביטוח זו או אחרת), חשוב מאוד לעשות סקר השוואת מחירים. השוק תחרותי מאוד והדבר פועל פעמים רבות לטובתו של הצרכן.
חברת ביטוח- חשוב לבדוק מטעם איזו חברת ביטוח אתם רוכשים את הביטוח. יש פעמים רבות בהן אנשים רוכשים ביטוח רכב מסוכן ביטוח והם אינם יודעים לאן ביטוח זה משתייך. נכון להיום יש אפשרות לבחור לרכוש ביטוח ישירות אל מול החברה.
השתתפות עצמאית- אחד הדברים החשובים ביותר אותו יש לבדוק טרם רכישת ביטוח הוא ההשתתפות העצמית אותה אתם נדרשים לשלם במקרה של נזק. זהו אחד הסעיפים החשובים ביותר במדריך זה של 'איך בוחרים ביטוח רכב '.פעמים רבות עדיף לשלם קצת יותר מדי חודש על הפוליסה וזאת במקום לשלם סכום גבוהה של השתתפות עצמית על כל נזק לרכב.
מיגון- רוב חברות הביטוח מוכנות לבטח רק רכבים עם מערכות מיגון וככל שמערכת המיגון פחות מתוחכמת וחברת הביטוח לוקחת סיכון רב יותר בביטוח הרכב שלכם, כך גם תשלמו יותר.
הנחות- תמיד יש לברר מול חברת הביטוח האם ישנן הנחות כלשהן לקהלי יעד מסוימים אליהם אתם משתייכים
 
לסיכום, אם אתם מעוניינים לקנות ביטוח לרכב, יש להחליט מראש מהם הכיסויים בהם אתם מעוניינים, לבצע סקר השוואת מחירים, לקבל החלטה האם נכון לרכוש ביטוח ישירות מחברת הביטוח, לברר על הנחות ומבצעים שונים ולבחור בהשתתפות עצמית מינימאלית. כל אלו יבטיחו לכם את הביטוח הטוב ביותר לרכב.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה